Julie Blumensaat er ejer og direktør for bureauet. Hun er uddannet journalist og tidligere pressechef i LEGOLAND. Hendes ekspertise omfatter strategisk rådgivning inden for PR, kommunikation og influencer marketing, krisekommunikation samt medietræning.
Camilla Regina Andersen er konsulent og projektleder med et skarpt overblik. Hendes ekspertiser omfatter PR, influencer marketing, strategisk planlægning og eksekvering af kampagner samt formidling og iscenesættelse af kunder gennem pressevinkling til medierne.
Zenia Degn Pejtersen er kommunikationsrådgiver og en fremragende projektleder med øje for detaljen. Hendes kernekompetencer omfatter influencer marketing på både YouTube og Instagram og hjælp til virksomhedspositionering via målrettet indhold, strategisk tænkning og planlægning.
På sit 6. semester på DMJX er Helena i praktik hos wecommunicate, hvor hun arbejder med influencer marketing og strategisk tekstforfatning. Med en baggrund på 1,5 år hos hummel som en integreret del af deres Group Marketing og Brand Identity team har Helena forfinet sine kommunikative kompetencer og opbygget et bredt interessefelt – lige fra historiefortælling til pressearbejde med en særlig passion for kreativ formidling. Hun brænder især for at bidrage til innovative løsninger og skabe indhold, der skiller sig ud.
Trine Mikkelsen er DMJX-praktikant hos wecommunicate. Hun hjælper med influencer marketing og strategisk tekstforfatning. Trine er særlig skarp på nicheviden indenfor bl.a. film og gaming, der er særlig velkommen i influencer marketing kampagner både paid og earned.
At vælge en PR- eller kommunikationspartner er også et valg om at lægge ansvaret i andre hænder. Det er vi meget bevidste om, og derfor tager vi ingen af vores samarbejder for givet. Du skal vælge wecommunicate, hvis du foretrækker ærlig rådgivning og et samarbejde, hvor vi udfordrer og kommer med input, men hvor du også kan være sikker på, at vi har din virksomheds mål og strategi som vores absolut fornemste pejlemærke.